כמעט לגעת בשמיים

קומפלקס המגורים והעסקים החדש "סיטי גבעתיים" - מגדל בן 57 קומות והשני בגובהו בישראל, לצד בנייני מגורים מנהרת תחבורה חדשה, וגם הפנטהאוז הגבוה במדינה.

 

לקראת אכלוס הפרויקט בחודש הקרוב, קיימו קבוצת תדהר וקבוצת סופרין מסיבת עיתונאים אשר הציגו באופן רשמי את פרויקט הסיטי בגבעתיים.

קומפלקס עסקים ומגורים חדש אשר נבנה בהיקף של כ – 1.5 מיליארד .


בפרויקט - המגדל השני בגובהו בישראל המכיל קומות משרדים, מסחר ומגורים. בצמוד למגדל בנייני מגורים, ומנהרת תחבורה חדשה.
כל הדירות בקומפלקס נמכרו מראש למעט דירת הפנטהאוז במגדל שהיא דירת הפנטהאוז הגבוהה בישראל.

 


מתחם "סיטי גבעתיים"

מתחם סיטי גבעתיים ממוקם במשולש המבוקש בין הערים גבעתיים, תל אביב ורמת גן. בסמוך למתחם הבורסה, מתחם תל אביב 2000, תחנת הרכבת סבידור, במרחק הליכה של כמה דק' מתחנת הרכבת הקלה העתידית ובסמיכות לצירי תנועה מרכזיים – איילון, דרך נמיר וז'בוטינסקי.

 

הוא מתפרש על שטח של כ – 66 דונם. וכולל רצועה של בנייני מגורים, משרדים ושטחי מסחר לאורך הרחובות ערבי נחל ושפע טל.

 

גיל גבע, יו"ר ומבעלי קבוצת תדהר: "אנו מאמינים בעיר גבעתיים ובמתחם הסיטי. הוא ממוקם על עתודת קרקע משמעותית ואחרונה בגבעתיים, זהו 'משולש כוח' שבין הערים גבעתיים, תל אביב ורמת גן. ובמרחק של כמה דקות הליכה מתחנת הרכבת ותחנת הרכבת הקלה העתידית. זהו אזור עם פוטנציאל אדיר המהווה את גולת הכותרת בפיתוח העיר, ואני מאמין שיהפוך במהרה למרכז עסקים תוסס ומצליח."

 

 מתחם "סיטי גבעתיים"  - הדמיה.

 


המגדל השני בגובהו בישראל

"מגדל השחר" מהווה נדבך משמעותי בהפיכת האזור לסיטי של גבעתיים. זהו המגדל השני בגובהו בישראל והוא מתנשא לגובה של 57 קומות, מה שישנה את קו הרקיע של האזור כולו.

 

את המגדל הקימו קבוצת תדהר בבעלות גיל גבע, אריה בכר ומארק ויסמן , וקבוצת סופרין אשר בראשה עומד קלמן סופרין. והוא תוכנן על ידי שני משרדי אדריכלים מהמובילים בישראל, BLK -ברעלי לויצקי כסיף, ואמאב אדריכלים. 

 

הקונספט שלפיו נבנה המגדל ונחשב לטרנד חזק בעולם היום הוא - "עירוב שימושים", מה שאומר שהוא משלב מגורים, משרדים ומסחר עם הפרדת שימושים מלאה.

 

ב"מגדל השחר" 38 קומות של משרדים ומסחר, בשטח כולל של כ – 50,000 מ"ר. מעליהם 14 קומות מגורים עם 149 דירות בנות 2, 3, 3.5 חדרים.

 

הוא נבנה במסגרת קבוצת רכישה ובין השותפים הבולטים בקבוצת הרכישה נמצאת קבוצת "כלל ביטוח" אשר זכאית ל – 20 קומות משרדים בשטח של כ – 30,000 מ"ר. מתוכם כ – 10,500 מ"ר המתפרשים על 7 קומות הושכרו לחברת IBM.

 

בעלי הדירות במגדל ייהנו מחניון נפרד, מעליות פרטיות שמגיעות ישירות לקומות המגורים ולובי עילי נפרד - SKY LOBBY אשר ממוקם בקומה 38, וישרת את דיירי המגורים בלבד.

ה - SKY LOBBY כולל - מתחם קבלה ואירוח, וחדר כושר המשקיפים לנוף עוצר נשימה של כל גוש דן והים התיכון.

 

 מגדל השחר, השני בגובהו בישראל. צילום:אסף פינצ'וק

 


הפנטהאוז הכי גבוה במדינה

במגדל מוצע למכירה על ידי תדהר וסופרין הפנטהאוז הגבוה בישראל (קומות 52-54) - טריפלקס בשטח של כ – 370 מ"ר הכולל מרפסות בשטח של כ – 170 מ"ר, מעלית פנימית ובריכה פרטית במפלס הגג. המחיר של החלום הזה כ - 19 מיליון.

 

 

 

 הפנטהאוז הגבוה במדינה. מוצע למכירה ב - 19 מיליון ש"ח.  הדמיה. 


קלמן סופרין, יו"ר חברת סופרין - "פרויקט מגדל השחר הוא מופת בתחום הבנייה לגובה בשיטה של עירוב שימושים, שיטה שהולכת ותופסת תאוצה גם בישראל כמו במקומות רבים בעולם. אנו גאים לעמוד בראש מהפכה זו. סיום פרויקט בסדר גודל שכזה באיכות, בלוחות הזמנים ובתקציב שקבענו מראש, מהווים את כרטיס הביקור העיקרי לפעילות שלנו. אנו מבקשים להודות לכל העוסקים במלאכת התכנון וההקמה וכמובן לחברי קבוצת הרכישה על הבעת האמון. פרויקט בסדר גודל כזה משנה לא רק את הקרקע עליה הוא מוקם אלא את הסביבה כולה".

 


פרויקט "גבעתיים מערב"

לצד "מגדל השחר" נבנה פרויקט מגורים "גבעתיים מערב", אשר גם הוא נבנה במסגרת קבוצת רכישה נוספת שארגנו תדהר וסופרין.

 

הפרויקט כולל שני בנייני מגורים בני 12 קומות כל אחד ובהם 136 דירות מיוחדות בנות 3, 4 ו – 5 חדרים, הבנויות מעל קומת מסחר.


גם פרויקט זה תוכנן על ידי ברעלי לויצקי כסיף אדריכלים" ו-"אמאב אדריכלים" בסגנון אדריכלי ייחודי.

 

מיקומו האטרקטיבי בסמוך למרכזי הבילוי, העסקים והתרבות של ת"א, ובסמוך לצירי תנועה מרכזיים, לתחנת הרכבת ותחנת הרכבת הקלה העתידית הפכו אותו לאחד הפרויקטים המבוקשים באזור, והוא עתיד להתאכלס כבר בחודשים הקרובים.

 

 פרויקט "מערב גבעתיים", 136 דירות מיוחדות במיקום מצויין,  הדמיה.

 


מנהרת הסיטי

במסגרת פרויקט הסיטי נבנתה מנהרה וצומת מרומזר באורך כולל של 800 מ' (המנהרה כ- 400 מ') המחברים את רחובות ערבי נחל ושפע טל. פרויקט המנהרה כולל מבנה אנרגיה עם גנרטור, לוחות אל פסק, בקרה, שנאים מתח גבוה ועוד. הכניסה היחידה לחניוני "מגדל השחר" ו -"גבעתיים מערב" הם דרך המנהרה. בעתיד מתכננת עיריית גבעתיים להרחיב את המנהרה .

 

 צילום: מתוך דף הפייס בוק של רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים. 



רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: "זוהי תחילת התגשמות של החזון העתידי, הנוגע לפיתוח הכלכלי והחברתי של העיר גבעתיים, באמצעות קידום שני מתחמי תעסוקה ומסחר חדשניים. הראשון, הוא מתחם הסיטי, בצפון העיר והשני במתחם כורזין בדרום העיר. מתחם "סיטי גבעתיים" ממוקם במיקום מצויין וההחלטה להעביר את מרכז הפיתוח של חברת IBM אלינו, היא כבוד גדול. קומפלקס התעסוקה הנוסף שיבנה כאן בעתיד, בשילוב מתחם התעסוקה העצום שעתיד להיבנות בדרום העיר, ישנו כאמור, את תמהיל הכנסות העירייה ויאפשרו לנו, גם בעתיד, להמשיך ולהיות הרשות המובילה בישראל בכל התחומים".

 

 סרטון תדמית על מגדל השחר